organisaties onderscheiden zich op beleving

Digitaal Customer Experience Platform

Customer Experience management is een bittere noodzaak geworden en niet meer weg te denken. Steeds meer organisaties hebben het als strategisch thema op de agenda staan. De online beleving is hierbij vaak het startpunt in de journey. Met name jongere generaties zoals Gen Z-ers weten niet beter dan dat zij zich online oriënteren. Naast de juiste digitale strategie vereist dit ook de juiste platformen. Een Digitaal Experience Platform (DXP) is het kloppend hart van de juiste beleving op jouw eigen kanalen. Personalisatie en relevantie staan hierin centraal rondom een 360-graden klantbeeld.

Personalisatie op je eigen kanalen

Om gepersonaliseerde en relevante belevingen te leveren heb je dus een Digitaal Experience Platform nodig. Wij ondersteunen jou hierin met twee verschillende platformen waarmee een aantal belangrijke mogelijkheden rondom digitale customer experience ingevuld worden, namelijk:

  • 360-klantbeeld obv online interacties;
  • personalisatie;
  • A/B testen;
  • campagne management;
  • tools voor conversie-optimalisatie.

Deze DXP's adviseren we jou

Logo Sitecore

Sitecore Experience Platform

Het Sitecore Experience Platform is marktleider in de wereld van digitale customer experience management. Het zit bordevol features voor een omni-channel 360-graden klantbeeld, personlisatie, A/B testing en meer. Niets voor niets staat het in de lijst met leaders in de Gartner Magic Quadrant voor DXP.

Meer over Sitecore

Kijk op www.sitecore.com

Umbraco met uMarketingSuite

Umbraco is een Microsoft gebaseerd open source enterprise content management systeem. Het blinkt uit in eenvoud, configuratie-opties en uitbreidbaarheid. Wij vullen dit aan met uMarketingSuite. Hiermee ontstaat een volwaardig Digital Experience Platform waarmee persoonlijke en relevante belevingen te creëren zijn.

Meer over Umbraco

Kijk op www.umbraco.com

Zo selecteren we jouw DXP

  1. Bepaal je digitale strategie

    Alles start vanuit jouw ambities, doelstellingen, doelgroepen en customer/buying journey's. Op basis daarvan bepaal je initiatieven en daar past technologie bij. We stellen die vast in de digitale strategie.

    Meer over Digitale strategie

  2. Bepaal je benodigde volwassenheidsniveau voor CX

    Customer Experience wordt soms heel groot gemaakt maar kan in kleine vorm al genoeg zijn. Samen bepalen we welk volwassenheidsniveau nodig is. Bij elk niveau hoort vervolgens bepaalde tooling.

  3. Stel je budget vast

    Het minst leuke onderwerp maar erg belangrijk. Past je budget bij de ambities en het vereiste volwassenheidsniveau? Is CX strategisch belangrijk genoeg voor een bepaalde investering. Deze analyse is belangrijk voor het selecteren van het juiste DXP. Het is evenzo belangrijk voor het spiegelen van consequenties als we een conflict zien tussen ambitie en budget.

  4. Selecteer de juiste DXP

    Met alle ingredienten uit de voorgaande drie stappen adviseren we welk DXP het beste bij jouw organisatie, ambitie en doelstellingen past. We gaan beginnen aan een gaaf traject om de beste online beleving voor jouw klanten te realiseren!

Hoe kunnen wij je helpen met jouw DXP?

Neem contact met mij op

Inzichten voor jou