De online beleving elke dag een beetje mooier maken

Concept & Design

Brands onderscheiden zich niet langer meer op prijs en product, ze onderscheiden zich op beleving. 86% van cosumenten koopt op basis van beleving in plaats van product of prijs. Nieuwe generaties verwachten een persoonlijke relevante online beleving in hun privé leven en zakelijk. Volgens Gartner behoort meer dan 50% van de B2B beslissers tevens bij deze generaties. Online beleving is dus cruciaal, zowel in B2B als B2C!

Wil je een nieuwe doelgroep aanspreken? Een nieuw platform, product of website lanceren en het écht op een onderscheidende manier doen?  Laat ons dan creatief meedenken als digitale partner vanuit onze kennis van de veranderende (online) mens en de online mogelijkheden. 

"Creates is met een bestaand UX design voor onze nieuwe website aan de slag gegaan. Dit hebben zij nog verder weten te optimaliseren en nog beter weten neer te zetten zodat het goed aansluit om de behoeften van onze eindgebruiker. Eindresultaat? 27% conversieverhoging!"

Rik Tulen - Online Marketeer, Kindergarden

Ons aanbod in concept & design

  1. User research

    Wie kan de online beleving beter beoordelen dan de gebruiker zelf? Wij betrekken daarom graag de eindgebruikers bij de concepten die we bedenken en de designs die we maken door user research en tests. Dat betekent ook eindgebruikers van bijvoorbeeld een Content Management Systeem. Want hoe beter en makkelijker zij hun werk kunnen doen, hoe meer tijd voor het optimaliseren van de digitale klantbeleving.

  2. User Experience Design

    User Experience (UX) design gaat over het maken en optimaliseren van designs, zodat klanten een positieve online beleving met je merk ervaren en terug willen komen. Door de online ervaring zo eenvoudig, persoonlijk en relevant mogelijk te maken garandeer je optimale betrokkenheid en verhoog je conversies. We ontwerpen low-fidelity en high-fidelity prototypes die we onderwerpen aan user testing.

  3. Visual Design

    Een bruikbaar product moet er natuurlijk ook gewoon goed uitzien. Onderzoek wijst uit dat in de eerste paar seconden gebruikers bepalen of ze blijven of niet. En dat doen ze vooral op gevoel. Wordt het mooi gevonden of niet? We starten met het definiëren van design principes. Van daaruit ontwerpen we interfaces die aansluitend bij je merk.

  4. Technische architectuur

    Het visuele moet altijd beschikbaar zijn en digitale producten moeten stralen als het zonnetje. Dat kan alleen door een goede technische architectuur. Een solide basis waar over nagedacht. Die piekmomenten kan opvangen maar wel kosten efficiënt is.

Hoe kunnen we helpen met je concept & design?

Neem contact met mij op

Gerelateerde artikelen