Hoe volwassen is jouw organisatie op CX?
Brands onderscheiden zich niet langer op prijs en product, ze onderscheiden zich op beleving! En 80% van kopers betalen zelfs meer voor een goede customer experience. Nieuwe generaties verwachten een persoonlijke relevante online beleving in hun privéleven én op zakelijk gebied. Volgens Gartner behoort meer dan 50% van de B2B beslissers tevens bij deze generaties. Online beleving is dus cruciaal! Hoe zit dit bij jouw organisatie?
1. Is online beleving een topic op board level?
1. Is online beleving een topic op board level?
3. Hebben jullie de customer journeys uitgewerkt?
4. Is de doelgroep betrokken bij de ontwikkeling van het online kanaal?
5. Toets je de online beleving bij je doelgroep?
6. Meet je het gedrag van je bezoekers op de website?
7. Weet je veel over je bezoekers?
8. In hoeveel stappen kan je bezoeker vinden waar hij naar op zoek is?
9. Heb je in kaart hoe je bezoeker op je website komt?
10. Word je website gepersonaliseerd?
11. Hoe vaak laat je je inspireren door nieuwe CX ontwikkelingen?
Jullie hebben nog een weg te gaan op het gebied van online beleving! We komen graag langs om te ontdekken wat de waarde van CX is voor jouw organisatie.Â
Lees alvast hier even door over wat wij voor je kunnen betekenen op dit gebied.Â
Jullie zijn op de goede weg! Online beleving heeft een rol binnen de organisatie en deze rol kan nog verder groeien. Hoe kan je bezoekers nog meer verleiden en hoe kan online nog meer bijdragen aan jullie business. Wij denken graag mee!
P.S. We leveren websites voor een vast bedrag. Kijk voor meer info op: De juiste digitale partner voor de beste online beleving (creates.nl)
Je organisatie ziet de toegevoegde waarde van jullie online kanaal! Online beleving is cruciaal, nu en in de toekomst. Daar kunnen veel bedrijven nog van leren.Â
Wil jij nog iets leren? Laat ons je inspireren over één van je uitdagingen, neem contact met ons op via dit contactformulier.Â