Customer Experience
Dossier: Alles over Customer Experience
Op customer experience onderscheiden merken zich van elkaar en is een cruciale factor voor mensen om een relatie met een merk aan te gaan. 86 procent van de consumenten betaalt liever meer als de customer experience goed is.
Bovendien geeft 2/3 van merken aan vooral te concurreren op beleving en niet alleen op prijs en product. Last but not least zien we dat 1 op de 3 mensen zegt een merk te verlaten na één slechte ervaring.
Customer experience is key en dat zal met Generatie Z niet snel veranderen. Laat je daarom inspireren in visie, strategie en quick wins waarmee je de experience van jouw merk kunt verbeteren.
Visie & strategie rondom CX
Van Customer Experience naar Total Experience
De focus op alleen CX is niet meer voldoende. De gehele organisatie moet veranderen. Gartner introduceert hiervoor het concept van de Total Experience. Lees hoe dit zit.
Van MVP naar MLE
Het denken in MVP's is te functioneel. Het gaat om de beleving die het verschil maakt. Daarom moeten we denken in MLE's: Minimal Lovable Experiences. Barend legt zijn visie uit in dit webinar.
Barend te gast in the Experience Sitecore podcast
Barend praat met Sitecore over het concept MLE, de top-down aanpak voor data-gedreven denken en werken en de verantwoordelijkheden van merken.Â
Tips voor betere digitale customer experience
Hoe dark mode bijdraagt aan betere CX
Dark mode is overal. In elke app en steeds vaker op websites. Waaorm is dat? En hoe helpt het bij een betere beleving? Bjorn legt het uit waarom je dark mode moet omarmen.
Digitale inclusiviteit
Inclusiviteit staat hoog in het vaandal van Gen Z. Webtoegankelijkheid is wettelijk een voorwaarde voor (semi) overheid. Hoe ga je hier mee om en maak het tot een USP voor je merk? Lees er alles over.
Je digitale beleving verbeteren
Het geheim van een goede digitale beleving zit in het doen van juiste research en betrekken van eindgebruikers. Iris legt uit welke methoden er allemaal zijn en hoe je deze slim kunt inzetten.
Goede SEO = goede CX
Met de juiste focus op SEO krijg je automatisch ook een betere beleving. De focus op beide kan slim gecombineerd worden. Lees hoe dit zit.
Hoe kunnen we jou helpen?
Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.