Overslaan en naar de inhoud gaan

📕 Download ons e-book 'De Lusten en Lasten van een Dataplatform'

Customer Experience

Dossier

Dossier: Alles over Customer Experience

Op customer experience onderscheiden merken zich van elkaar en is een cruciale factor voor mensen om een relatie met een merk aan te gaan. 86 procent van de consumenten betaalt liever meer als de customer experience goed is.

Bovendien geeft 2/3 van merken aan vooral te concurreren op beleving en niet alleen op prijs en product. Last but not least zien we dat 1 op de 3 mensen zegt een merk te verlaten na één slechte ervaring.

Customer experience is key en dat zal met Generatie Z niet snel veranderen. Laat je daarom inspireren in visie, strategie en quick wins waarmee je de experience van jouw merk kunt verbeteren.

Visie & strategie rondom CX

Van Customer Experience naar Total Experience

De focus op alleen CX is niet meer voldoende. De gehele organisatie moet veranderen. Gartner introduceert hiervoor het concept van de Total Experience. Lees hoe dit zit.

Lees de blog

Van MVP naar MLE

Het denken in MVP's is te functioneel. Het gaat om de beleving die het verschil maakt. Daarom moeten we denken in MLE's: Minimal Lovable Experiences. Barend legt zijn visie uit in dit webinar.

Bekijk de webinar

Barend te gast in the Experience Sitecore podcast

Barend praat met Sitecore over het concept MLE, de top-down aanpak voor data-gedreven denken en werken en de verantwoordelijkheden van merken. 

Luister de podcast met Barend

Tips voor betere digitale customer experience

Hoe dark mode bijdraagt aan betere CX

Dark mode is overal. In elke app en steeds vaker op websites. Waaorm is dat? En hoe helpt het bij een betere beleving? Bjorn legt het uit waarom je dark mode moet omarmen.

Lees de blog

Digitale inclusiviteit

Inclusiviteit staat hoog in het vaandal van Gen Z. Webtoegankelijkheid is wettelijk een voorwaarde voor (semi) overheid. Hoe ga je hier mee om en maak het tot een USP voor je merk? Lees er alles over.

Lees de blog

Je digitale beleving verbeteren

Het geheim van een goede digitale beleving zit in het doen van juiste research en betrekken van eindgebruikers. Iris legt uit welke methoden er allemaal zijn en hoe je deze slim kunt inzetten.

Bekijk de webinar

Goede SEO = goede CX

Met de juiste focus op SEO krijg je automatisch ook een betere beleving. De focus op beide kan slim gecombineerd worden. Lees hoe dit zit.

Lees de blog

Hoe kunnen we jou helpen?

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.

Bel ons