Customer Experience Management
Ik hoor vaak uitspraken in de markt als: Data is het nieuwe goud. Of we denken na over onze digitale transformatie. Prachtige termen, maar wat houdt dat nu eigenlijk in? Wat betekent dit nu voor onze klanten?
Een vraag die ik altijd leuk vind werken bij klanten is: Ken jij je klant? Ook bij jouw organisatie draait alles om jouw klanten, maar wat weet je nu van deze klanten. Binnen jouw bedrijf is er veel meer data beschikbaar dan je weet om jouw klant goed te bedienen.
En als je al die data zou kunnen gebruiken, zou je op basis van die data zou je veel persoonlijker kunnen worden naar jouw klant.
Met die data kan jij je dienstverlening op deze klant nog veel beter maken, maar het is versnipperd en zit in losse systemen of hoofden. Wij willen je hierin elke dag beter maken!
Bij Creates geloven in data driven customer experience met een zeer menselijke aanpak. Wij zijn Goldpartner in Sitecore en Power BI. Op techniek is er niemand beter. Dit houdt in dat wij jouw marketingdata en bestuursdata perfect voor jou kunnen organiseren en combineren. De combinatie van marketingsautomation kennis en data analytics maakt ons uniek.
Veel belangrijker: Onze aanpak is vanaf het eerste moment gericht op verbinding, zodat jouw organisatie continu voelt dat emotie belangrijk is in de ultieme customer experience.
Dat doen we door met jou als 1 team te opereren vanuit een op Agile gebaseerde aanpak. Hiermee verbinden we mensen op een effectieve manier, weten we hoe we kunnen verbeteren en maken we van iedere release en sprint een beleving.
Daar blijft het echter niet bij. We voegen er extraatjes aan toe, omdat we geloven dat we succesvoller worden als we dichter bij elkaar komen en verbinden. We voegen continu leuke en verbindende elementen toe, als een marshmallow-challenge of het gebruik van Insights-profielen.
Hierdoor maken we de emotie tastbaar en geven je het voorbeeld wat verbinding met jou doet.
Met deze combinatie van emotie gebaseerd op ratio (data) maken we jouw bedrijf uniek.