Creates

02-06-2020 - 2 min

Annelie van den Boomen is de nieuwe Business Unit Manager van Creates

“Alles valt of staat natuurlijk met de juiste opdrachten. Daarom komt mijn commerciële ervaring goed van pas. Ik sta te trappelen om bij te dragen aan het succes van Creates, en niet te vergeten, daarmee het succes van onze klanten. Want succes behalen we samen!” Annelie van den Boomen (42) is per 1 juni de nieuwe Business Unit Manager van Creates, onderdeel van de Caesar Groep. Zij volgt daarmee de vorig jaar vertrokken Theo de Wolf op. Annelie neemt naast haar persoonlijkheid ruim achttien jaar ICT-ervaring met haar mee. Het spreekt daarom voor zich dat Creates heel erg blij is met haar komst.

Annelie van den Boomen

Annelie werkte de afgelopen vijf jaar voor We Are You (voorheen Virtual Affairs) en de dertien jaar daarvoor bij Sogeti. Met haar ruime ervaring in de ICT en haar intrinsieke drive om voortgang te brengen, denkt Annelie van den Boomen bij Creates op de juiste plek te zitten.

“Het merk Creates sprak me direct aan”, zegt Annelie van den Boomen.  “Ik herken mijzelf in de omschrijving van de Creator: de gezonde dosis lef, teamspirit en passie voor het vak horen bij mij. Ik ben ook iemand die initiatief durft te nemen, niet bang is om fouten te maken en draag verantwoordelijkheid voor het resultaat dat ik samen met mijn team wil behalen. Ik wist direct: bij die club wil ik horen. Ik geloof er heilig in dat mensen het beste tot hun recht komen in omgevingen die qua cultuur matchen bij wie ze willen zijn.”

Annelie van den Boomen merkte tijdens de diverse sollicitatiegesprekken dat deze omschrijving van Creators echt voor de unit en haar werknemers opgaat. “Daarnaast heb ik de Caesar Groep, waar Creates deel van uitmaakt, leren kennen als een mensgerichte organisatie, waar wordt gewerkt in hechte, zelfsturende teams en waarbij we samen met de klant resultaten willen behalen.” zegt Van den Boomen.

Human Touch

Volgens Van den Boomen presteren mensen beter als ze goed in hun vel zitten en intrinsiek gemotiveerd zijn. De aandacht voor wat een mens beweegt is voor haar daarom heel belangrijk. “Laten we eerlijk zijn; tijd is het meest schaarse goed in ons leven. Daarvan stoppen we veel in ons werk. Daar hoort een wederkerigheid bij. Naast het feit dat werk salaris oplevert, moet je er ook energie uithalen, met plezier naar je werk gaan en waarde kunnen toevoegen met je kwaliteiten.” Dat is volgens haar niet altijd vanzelfsprekend. “Dat Creates zoveel oog voor de ‘human touch’ heeft, sprak mij daarom ook enorm aan”.

Data driven

Bij veel bedrijven wordt gesproken over een ‘Data Driven Customer Experience’. Toch staat het bij veel van die bedrijven nog in de kinderschoenen. “Veel bedrijven hebben een goede digitale basis, maar pakken nog niet door. Zie het als het kopen van een Ferrari om er vervolgens tachtig kilometer per uur mee te gaan rijden op de snelweg. Creates staat  klaar om bedrijven te helpen plankgas te geven! Niet alleen de data uit het online klantinteractie platform centraal stellen, maar deze data juist combineren met data uit andere bronnen binnen en buiten het bedrijf om zo te komen tot de ultieme Data Driven Customer Experience. Genoeg te doen dus voor Creates, voor nu en in de toekomst!”, aldus Van den Boomen.

Ben je benieuwd wat Annelie of Creates voor jouw organisatie kan betekenen? Neem dan contact met ons op! 

Over de schrijver

Creates Logo
Contact

Relevante artikelen