Vision Creates Possibilities
– Mijn Theosofie –
Ik hoor vaak uitspraken in de markt als: Data is het nieuwe goud. Of we denken na over onze digitale transformatie. Prachtige termen, maar wat houden die nu eigenlijk in? Wat betekent dit nu voor onze klanten?
Â
Een vraag die ik altijd leuk vind werken bij klanten is: Ken jij je klant? Want bij vrijwel alle organisaties draait alles om klanten, maar wat weten ze nu van deze klanten. Binnen bedrijven is er veel meer data beschikbaar dan wordt herkend en gebruikt om klanten goed te bedienen. En als al die data gebruikt zou kunnen worden, kun je op basis van die data veel persoonlijker worden naar klanten. Met die data kan de dienstverlening op deze klanten nog veel beter worden. Maar vaak is de data versnipperd en zit in losse systemen of hoofden. Wij willen onze klanten hierin elke dag beter maken! Bij Creates geloven we in datadriven customer experience met een zeer menselijke aanpak. Wij zijn Goldpartner in Sitecore en Power BI. Op techniek is er niemand beter. Dit houdt in dat wij marketingdata en bestuursdata perfect voor onze klanten kunnen organiseren en combineren. De combinatie van marketingsautomation kennis en data analytics maakt ons uniek. Veel belangrijker: Onze aanpak is vanaf het eerste moment gericht op verbinding, zodat organisaties continu ervaren dat emotie belangrijk is in de ultieme customer experience. Dat doen we door samen met onze opdrachtgevers als éen team te opereren vanuit een op Agile gebaseerde aanpak. Hiermee verbinden we mensen op een effectieve manier, weten we hoe we kunnen verbeteren en maken we van iedere release en sprint een beleving. Daar blijft het echter niet bij. We voegen er extraatjes aan toe, omdat we geloven dat we succesvoller worden als we dichter bij elkaar komen en verbinden. We voegen continu leuke en verbindende elementen toe, zoals een marshmallow-challenge of het gebruik van Insights-profielen. Hierdoor maken we de emotie tastbaar en geven het voorbeeld wat verbinding met klanten doet. Met deze combinatie van emotie gebaseerd op ratio (data) maken we onze klanten en hun bedrijven uniek.